FAQ
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
– Kurier InPost
– Paczkomat InPost
– Kurier InPost (Płatność Za Pobraniem)
Dla zamówień od 300 zł – Darmowa dostawa
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
– Płatność za pobraniem
– Płatności elektroniczne, w tym za pomocą kodu BLIK
- Wysyłka jest realizowana od poniedziałku do piątku. Zamówienia są wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia, z wyjątkiem produktów w przedsprzedaży.
Przewidywany czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
- Gdy zamówienie zostanie zrealizowane, otrzymasz wiadomość e-mail na adres podany podczas płatności.
5. Jeśli otrzymam uszkodzony przedmiot:
- – Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@druvi.pl załączając wypełniony formularz zwrotu.
- – Aby zwrócić produkt, prosimy odesłać go na adres
6. Zwrot pieniędzy
Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@druvi.pl aby poinformować nas, dlaczego żądasz zwrotu pieniędzy, a my udzielimy Ci dodatkowych informacji.
Przejmujemy całe ryzyko związane z zamówieniem, oferując niezrównaną gwarancję satysfakcji.
Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby o Ciebie zadbać.
100% GWARANCJA SATYSFAKCJI!
Możesz zapłacić na dwa sposoby:
1. Online w naszym sklepie za pomocą Przelewy24, postępując zgodnie z prostymi wskazówkami i instrukcjami, aby dokonać zakupu.
2. Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki gotówką.